vrijdag 18 april 2008

tijdschema...

2008-03-06 At the hairdresser

We hebben vandaag in het kapsalon al eens navraag gedaan en alles is mogelijk! Lieve zal Kim omtoveren in een echte oriëntaalse prinses: kapsel +make-up. Wij kunnen er ondertussen ongegeneerd champagne drinken en onzelf opmaken (er is een zalige zetel en heel veel spiegelwand...)

We zouden er wel al om 15uur moeten zijn. Het kapsalon is immers maar open tot 17uur. Tegen 17uur zou Kim dus strijdvaardig zijn en kunnen we als een echte oriëntaalse harem op stap....

Wie kan er allemaal tegen 15u in Gent zijn? (kwestie van voldoende eyeliner en champagne te voorzien... :))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal er zijn

Liselotte zei

Hallo bloggers
Ondertussen zijn de jongens ook al in actie geschoten dus wij kunnen niet achterblijven... Spijtig genoeg heb ik die 21ste opendeurdag op school dus ik vrees dat ik maar te vroegste om 18u bij jullie zal kunnen aansluiten. Ik vind het echt heel jammer want het kapsalon lijkt me al erg leuk.